kedd, május 03, 2011

K 533 Hematit szett karkötője




Már elég régen beszereztem ezeket a kis hematit karikákat, de eddig csak pihengettek várva a sorsukra. Mostanság rátaláltam egy féldrágaköveket árusító helyre és jól bevásároltam, többek között egy nagyon szép hematit fánkot is. Gondoltam, hát akkor eljött az ideje a szett elkészítésének, ennek első darabja a karkötő, a fánk még vár a lánc részére, hamarosan meg lesz az is és rögtön töltöm fel:)
A karkötő kapocs megoldása megint adta magát, annyira szép - legalább is nekem - a hematit színe, h nem akartam vmi fémmel elrontani, ezért gondoltam, hát akkor legyen megint vmi érdekesség a zárszerkezet, szerintetek??????

Minta: saját 5let

A szett többi része: egy fánkos nyaklánc és egy egyszerű hematit karika, mint gyűrű.

3 megjegyzés:

Susan írta...

Nagyon szuper karkötö. Tetszik a karikák összekötése. Ötletes.

Berjo írta...

Nekem nagyon bejön az egész! Fantasztikus ötlet a kapocs-szerkezet is, gratulálok!

Piky73 írta...

Szerintem ez csúcs!!! Nagyon-nagyon tetszik - rendkívül egyedi ötlet és borzasztóan elegáns!!! Asszem, nekem is kell egy ilyen :)