kedd, május 03, 2011

K 30 I. SHY SMILE medál



Biztosan észrevettétek, h mostanság új képeket készítettem a régebbi ékszereimről, és teszem fel őket szépen sorban. Természetesen nem új bejegyzésekben, hanem a régebbi bejegyzések képeit cserélem ki. Hát ha nem tűnt fel, akkor is érdemes megnézni őket, mert most már sokkal szebbek és jobban is látszanak a részletek. Még nem vagyok teljesen kész, de folyamatosan kihasználva a napsütést fotózgatok.
Na már most új képet csináltam erről a medálról is, és lám, nem találtam a régi bejegyzések között, mondjuk lehetséges azért mert ebből többet is csináltam, hát akkor most pótolva a régi elmaradásomat íme az új fotó a régi medálról:)

Minta:DeEva

Illik hozzá: K 21 I. karkötő

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon szép színösszeállítás, és remekül passzol ez a selyemszál(?) hozzá!

perle írta...

beatiful, so precious!