szombat, május 05, 2012

K 57 LADY szett karkötő



Egy kis történelem, hogy is lett nekem ilyen karkötőm, ill. szettem:
Hol volt hol nem volt egy minta, réges-régen (Prixi), nagyon meg tetszett, de még sem készítettem el, gőzöm sincsen miért, talán mert akkor még nem volt ilyen szép bőr választék. Aztán jöttem mentem gyöngyös boltba be-ki, és egyszer csak megláttam egy lányka kezén, a Prixi-t, felpróbáltam, na megint eldöntöttem nekem is kell egy ilyen, na de még se lett, pedig még a hozzávalókat is szépen összeválogattam:( Egyszer csak megint boklásztam egy gyöngyös bolt internetes áruházában, és hopp megláttam ezeket a csodaszép bőr karkötő alapokat, megint csak gondolkodtam, hogyan is lehet ebből szettet csinálni, aztán döntöttem és jól megrendeltem, megint csak pihengetett, és jött az 5let, hát két karkötő hossza pont kitesz egy nyakpántot. Megfűztem a Lady bogyókat de hiányzott róla vmi, megint pihent vagy 2 hetet aztán jött a következő gondolat egy kis swari feldobná. Hát így lett vagy 1,5 év múlva nekem is egy ilyen szettem:)))))))))))))

Minta: Lady bogyó-Angeles ( egy kis változtatással, mint az Tőlem már megszokottan. a swari-k nincsenek az eredeti mintában ), készült hozzá egy nyakpánt is.

0 megjegyzés: