hétfő, január 17, 2011

Még mindig nem vesztem el

Huuuuuuuuuuu, most láttam csak milyen régen nem tettem fel képeket, pedig készítettem nem egy szépséget:)
Hát gondolom nektek sem ismeretlen a következő recept, jött a nyaralás, aztán egy kis lakás csinosítás, egy kevéske kórház lábadozással, és végül találtam egy állást, na igaz az már nincsen újra, karácsony s új év, és itt vagyok, de éxerek sehol, már mint a blogomban.
Ahogy jöttek az egyre sötétebb napok, napsütés az ablakban sem, kezdtem elkeseredni és törni a fejemet, hogyan is lehet szép képeket készíteni. Most aztán volt időm a neten lógni, képzeljétek rájöttem a dolog nyitjára, vettem a fotósátrat ( na nem kell nagy beruházásra gondolni ) és lám egy napos kitartó próbálkozás után készültek szép képek.
Hát akkor mostantól szépen felteszem sorjában őket.
Elsőre egy kis karácsonyfa, amely igaz már nem aktuális de nagyon szépen csillog és jó mutatott az asztalkámon.

0 megjegyzés: