szombat, december 28, 2013

K 61 HARRISON bogyós lánc

És akkor most szép lassan az elmaradásaimat pótolva, íme az első:)
Tavaly Izlandon voltam egy kis kiránduláson ott ismerkedtem össze 5 lánnyal, közölük az egyik Svájcban lakik, a nyáron Nála voltunk látogatóban és jól összebeszéltem a többi lánnyal - Neki vittük ajándékba:)
 HARRISON bogyó szép nagyban:)


 Az egész lánc egyben:)

 Kisebb bogyesz és




 a nagyobb bogyesz

Amikor készítettem a bogyókat, még nem tudtam pontosan, h mind egy láncon lesznek-e és h egyáltalán egy láncon, de aztán szép lassan kirajzolódott előttem a kész mű aztán csak összeraktam.
Habár ezzel szinte mindig így vagyok, soha nem tudom pontosan milyen is lesz a lánc ha kész lesz, mindig készítés közben alakul ki. Igen tekintélyesek a bogyók magukban is, nem csak így együtt, igazából az életben hihetetlen mutatósan néznek ki együtt, próbáltam úgy lefotózni mint a nyakban, de hát ez az állvány kisebb, mint egy ember lányának a nyaka, de azért remélem látszik a képen is, hogy milyen gyönyörűséges, és nem azért mert én csináltam, na jó igen ezért is:)

Harrison bogyó minta: Vezsuzsi
a többi bogyesz saját kreálmány

0 megjegyzés: