vasárnap, augusztus 26, 2012

Újra itt vagyok:)

Hát igen az elmúlt pár hónapban ide se toltam egy szettet se:(
Mentségemre szolgáljon, hogy azért nem tétlenkedtem - nagyon - tanultam egy új technikát, mindjárt mutatom is.
Szóval levizsgáztam ( Fülakupunkturás addiktológia ), és ezt annyira megérezték a gyöngyeim, hogy kikövetelték maguknak a jussukat. Történt ugyanis, hogy ripsz-ropsz sorra elengedték magukat, hol a csatt hagyta el magát, hol a damil vagy cérna szakadt, tehát először ezeket hoztam rendbe. Mivel ezek már régi darabok csak néha kicsit új formában, de ua darabok, nem teszem fel őket újra. Egyébként eddig nem nagyon ment tönkre egy ékszeremse:)
Van egy csomó félkész cucc is, azokat is szép lassan befejezem, és mutatom.
Hát akkor jöjjenek az újabb darabok, elsőre két KUMIHIMO fonás:





Nem szerelékeztem fel Őket mert még nem tudom megtartsam-e őket, mert nekem mégiscsak a gyöngyök és azok között is a swarik a kedvenceim:( De azt hiszem elajándékozom, ha már megcsináltam:)

0 megjegyzés: