szombat, május 05, 2012

K 57 LADY nyakpánt



Az előbbi megjegyzésemben lévő karkötő nyakravalója, és ott a kis történetkéje is, folyt köv. itt:)

Nem szoktam ilyen hosszú szövegeket írni, de gondoltam megosztom veletek, hogy azért nem minden megy olyan simán, mint gondolnánk, de szerintem ezzel Ti is vagytok így néha.

Ja és a két karkötő alapot sem volt olyan egyszerű összevarázsolni. A középső köztes közepén kikandikáló karikának is vagy 3x ugrottam neki, mire sikerült megfelelőre hajlítgatnom. Szóval nehezen készült el, de szerintem megérte, de nem mondom, h holnap rögtön neki ugrok a következőnek, gyűjtögetek egy kis türelmet hozzá.:)))))
Ui.:( Ma mostam ki a pólómat, ami akkor volt rajtam, amikor ragaszgattam, illesztgettem, azt hittem csak a kezem lett csupa ragasztó, hát a pólón is landolt bőven:(, ami persze nem távozott, úgy döntött marad még egy kicsit... )

Minta: Angeles ( kicsi változtatással )

0 megjegyzés: